Během podzimu 2019 přestane fungovat aplikace Movescount, která bude nahrazena aplikací SUUNTO. Přenos dat je připraven pro všechny modely od Suunto 9, Spartan až po Ambit 3 a Traverse. Pokud si tedy svá uložená data chcete převést do nové aplikace, následujte prosím tento postup:1. Do chytrého zařízení si stáhněte Suunto App. (Google Play, App Store)2. Přihlaste se do aplikace Suunto, přejděte do profilu "uživatel", vyberte možnost "propojit s dalšími službami"3. Následně by se vám měla zobrazit ikona aplikace Movescount, vyberte tuto možnost a zvolte přenos dat z jedné aplikace do druhé. Pokud se vám ikona aplikace Movescount nezobrazila, nejedná se o problém na vaší straně. Objeví se během následujících dnů/týdnů. Děje se tak kvůli tomu, že servery pro přenos dat pracují jen při určité kapacitě a nemohou přesunout data všech uživatelů najednou.4. Přenos dat je jednosměrný a nelze data zkopírovat zpět do aplikace Movescount.5. Samotný přenos dat trvá poměrně dlouho (i v řádu dní) - záleží na tom, jak moc máte plný deník. Zařízení během přenosu pracuje naprosto standardně a můžete ho tak využívat stále naplno, jakmile bude transfer dokončen, aplikace vás upozorní.6. Pokud máte aplikaci Movescount spárovanou i s jinými aplikacemi (Strava, Endomondo...), data se přesunou do nové aplikace také.Veškeré informace a návod naleznete také ZDE.
Další vlastnosti:
Šířka řemínku 24 mm
unisex
Spona - materiál Ocel
Záruka 2 roky
Řemínek silikon